שירות לקוחות
אינטרדיל מעמידה לעצמה סטנדרטים גבוהים ללא פשרות בכל הנוגע לשירות שמקבלים הלקוחות שלנו. כמו כן, כלקוחות אינטרדיל אתם נהנים מהניסיון הרב שלנו ומייעוץ במגוון נושאים ללא כל תוספת תשלום.
אנו משקיעים משאבים רבים באופן מתמיד בשירות שלנו ולקוחותינו יודעים שנהיה לצידם כאשר הם זקוקים לנו.
תמיכה ושירות בנושאים כלליים:
צוות אינטרדיל עומד תמיד לשרותכם בכל נושא ועניין בעת שעות העבודה במשרד:
בימי חול (א`-ה`)
בשעות 9:00-17:00
בטלפון: 09-8870818 במייל.
crm@interdeal.co.il
מעבר לשעות העבודה ניתן להשאיר הודעה במענה האנושי שלנו- את ההודעה מנהלי התמיכה מקבלים ישירות לטלפון הסלולרי שלהם.
תמיכה בנושא זמינות האתר ותפעול השרתים שלנו:
אנו מספקים שירותי אירוח ותחזוקה של 24/7 בכל ימות השנה ללא יוצא מן הכלל. כל אתרי האינטרנט שלנו והשירותים המקוונים מנוטרים 24/7 באמצעות תוכנת ניטור כך שבמידה וישנה בעיה (חו"ח) אנו יודעים על כך באופן מיידי.
ניתן להשאיר הודעה במענה האנושי שלנו- 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע- בטלפון: 09-8870818 (רב קווי). את ההודעה מנהלי התמיכה מקבלים ישירות לטלפון הסלולרי שלהם.
תמיכה בנושא ביצוע שינויי תוכן באתר:
חומרים לשינוי/הזנה באתר אנו מקבלים באמצעות דוא"ל בלבד למייל
crm@interdeal.co.il
את החומר יש להעביר לאיש/אשת הקשר שלכם באינטרדיל. שינויים יבוצעו בזמן של עד 7 ימים ובכפוף להסכם השירות.