יותר ויותר אנשים מנצלים התקנים ניידים שונים, מדי יום ביומו.
למעלה מ-5 מיליון מכשירים ניידים פעילים בישראל, המשרתים קהל הולך וגדל של לקוחות פוטנציאליים. לכל אחד מהמכשירים דפדפן שונה, גודל מסך אחר ופלטפורמה ייעודית.
בכולם, הטכנולוגיה הופכת לידידותית ומוּכרת, זמני הגלישה מתארכים והדרישה לנוחות ופונקציונליות הולכת וגדלה. וכך גם התסכול, אל מול אתר שאינו מותאם למסך. כזה בעל כפתורי ניווט קטנים, כתב בלתי קריא וגלילה מטרידה.
והתוצאה?
נטישה מיידית, וחיפוש אחר מקור מידע אחר. נגיש ונוח יותר.
על מנת לספק תועלת מהירה וברורה בחוויית גלישה נעימה, פיתחנו את האתר הרספונסיבי – האתר המגיב.
מהו אתר רספונסיבי? בפשטות: אתרי דור העתיד. עבור העסקים- האתר הרספונסיבי מאפשר להגיע בקלות לגולשים, גם אם אלו צופים בו בהתקנים שונים. עבור הגולשים- האתר הרספונסיבי מבטיח חווית גלישה נוחה, על גבי כל מסך.
אתר רספונסיבי – האתגר
בעוד שבעבר עיצוב אתר תוכנן עבור גודל מסך אחיד - לרוב הדסקטופ, הרי שכיום קיימים בשוק למעלה מ 2000 גדלי מסך שונים, אליהם נדרשת התאמה מדויקת בהתאם לסביבת השימוש.
אתר רספונסיבי מזהה את סוג המכשיר בו הוא נצפה, ומתאים עצמו בהיבט הפריסה, התוכן והעיצוב באופן אוטומטי ומיידי. זאת ללא צורך בעיצוב ייעודי לכל התקן נייד. לדוגמא, אתר רספונסיבי יגיש תוכן מתומצת בכתב גדול למסכים קטנים, עיצוב משתנה לגדלי מסך שונים, כפתורי ניווט גדולים ומותאמים למגע ומערכת ניהול תוכן ידידותית ופשוטה.
הודות להתאמה האופטימאלית לדפוסי הגלישה השונים, האתר ייחשף למספר גדול יותר של גולשים ויספק פתרון ממוקד וקל ליישום.
כתוצאה, אתרים רספונסיבים ימירו גולשים ללקוחות, ויגדילו את פוטנציאל המכירה במאות אחוזים אל מול אתרים סטטיים.
ליצירת אתרים רספונסיבים אפקטיביים, דרושה חשיבה אחרת והבנה יסודית בפיתוח הטכנולוגי החדש.