על מנת לתפוס תשומת לב, להניע לפעולה רצויה ולעשות זאת מהר, יותר ויותר עסקים מנצלים דפי נחיתה, במקביל לערוצי פרסום נוספים ברשת.מהו דף נחיתה? דף נחיתה הינו ישות אינטרנטית שטוחה, נטולת תפריטים ומידע מפורט, שמטרתה אחת – לעורר סקרנות ולשכנע להשאיר פרטים, לבצע רכישה או ליצור קשר עצמאי.
אל דף הנחיתה מגיע הגולש לאחר שהקליק על פרסומת כגון מודעה ממומנת, באנר ופרסומים שונים נוספים, ובו הינו מקבל מסר מדויק וממוקד, בדיוק נמרץ למילת החיפוש המבוקשת.
היתרונות של דף נחיתה (במקביל לאתר) הינם רבים:
שיפור ניכר של יחס ההמרה בין מבקרים מזדמנים ללקוחות פוטנציאליים
מסר אחד רב עצמה הלוכד תשומת לב באפקטיביות רבה
עיצוב יצירתי ובו אלמנטים גרפיים המניעים לפעולה
קבלת תוצאות מיידיות עם החיבור לקמפיין פרסומי
כיצד נראה דף נחיתה? על מנת להמשיך במגמת מיקוד המסרים, מומלץ להימנע ככל הניתן מהצפת מידע ולתכנן את הדף על פי העקרונות הבאים:
פרטי יצירת קשר בולטים לעין
כותרת מושכת המוצגת כשאלה, הבטחה או הצגת פתרון
פסקת מכירה מהודקת ובה הצעת המכר הייחודית למוצר
סיכום התועלות בBullets
קריאה לפעולה במיקום מרכזי, צבעוני ובולט
שתילת קישורים לאתר, למייל ולדף הפייסבוק
מבקשים לקבל פניות רלוונטיות? הטמיעו דפי נחיתה במסע הפרסום עם מומחי השיווק והבנייה של אינטרדיל.