אתר או דף נחיתה, מעוצבים ומתוכננים ככל שיהיו, אינם משיגים את מטרתם אם אינם נחשפים כראוי. בעוד מנגנוני הקידום האורגני מביאים לנוכחות אפקטיבית וחיונית ברשת, הרי שמשך הזמן, הכסף והאנרגיה המושקעת אינם מייצרים תגובות מיידיות, להן זקוק בעל העסק.
קידום ממומן במנועי החיפוש נועד בדיוק למטרה זו.
קידום ממומן מאפשר לבעל העסק לשלם רק עבור פניות המגלות עניין בעסק ובהצעתו עבורם, ואם מתוכנן היטב - מחזיר את ההשקעה במהירות גדולה על פני חלופות הפרסום הנוספות.
קידום ממומן – מדוע זה כדאי?
קידום ממומן מאפשר לדלג על מכשול המיקום החמקמק, ולהתייצב באופן מיידי במקומות הראשונים. ולא רק:
קידום ממומן מפעיל את המודעה רק עבור מילת מפתח שהוקלדה
גולשים המגיעים לדף דרך קידום ממומן, בשלים יותר לקבלת החלטת קניה
קידום ממומן מביא לחשיפה גדולה, התורמת באופן עקיף לקידום האורגני של הדף
קידום ממומן אם נעשה במקביל לאורגני, מייצר תדמית של עסק חזק ומוביל, המופיע בכל מקום
קידום ממומן עם אינטרדיל
קידום ממומן הינו מקצוע לכל דבר.
מקצוע הדורש ידע, מיומנות והיכרות נרחבת עם מנגנון הפרסום של מנועי החיפוש (וגוגל בראשם עם תוכנית הפרסום Adwords), כמו גם עם מערך השיווק באינטרנט.
מקצועני הקידום של אינטרדיל מוסמכים לעסוק בקידום ממומן על ידי גוגל, ולהם שנות ניסיון רבות בקידום אפקטיבי של לקוחות רבים.
על מנת למצות את זירת הפרסום הממומן יש להבין היטב במבנה החשבון של Adwords, ביצירת מסעות פרסום וקבוצות מודעות ובניתוח יסודי של מילות המפתח.
קידום ממומן הינו משימה מתמשכת, במהלכה מתבצעות מדי יום פעולות אופטימיזציה המיועדות למקסם את פוטנציאל החשיפה, ולמזער ככל הניתן את התקציב החודשי.
קידום ממומן – כיצד זה נעשה?
מומחי הקידום של אינטרדיל פיתחו מתודולוגיה יעילה לקידום הכוללת בין היתר:
קביעת מטרות לקמפיין ומדידתן
הקמת החשבון על פי הכללים שקבעה תוכנית הפרסום
מחקר מילות מפתח ובחירתן
הקמת מסעות פרסום וקבוצות מודעות
יצירת המודעות על ידי תוכן שיווקי מושך
פעולות אופטימיזציה מתמשכות למיקסום הפוטנציאל