Google מאז ומתמיד הצטיינה בחדות חשיבה, מענה לצרכים עתידיים ויישום מעורר התפעלות בכל הנודע לחוויית המשתמש.
החל משיטות הדירוג המתוחכמות ועד לאחרון מוצריה, Google קובעת סדרי יום, ואם מנוצלת כהלכה – מיטיבה בהחלט עם בעלי עסקים.
מומחי הקידום של אינטרדיל מעודדים אתכם להכיר את שיטת הקידום החדשה – Remarketing.
מהו קידום Remarketing?
כיום, רכישות רבות מתחילות דרכן באמצעות הרשת.
ראשית, על ידי ניהול מחקר וקצירת מידע, אותו מכניס הגולש לרשימת השיקולים על פי דרישותיו וצרכיו. לאחר בחינה נוספת של המידע ועריכת בדיקות נוספות, עשוי הגולש להגיע לשלב הסופי והמכריע של ביצוע הרכישה. מסע רכש זה הינו עדין ורגיש, נתון להטיות ובעיקר – לאחוזי נטישות גבוהות.
שיטת הקידום החדשנית של Remarketing
Google נועדה לתפוס את כל הגולשים הנוטשים את אתרך, בעודם גולשים ברשת המידה של Google. זאת, על ידי שתילת מודעת פרסום ממומנת, בה מועבר מסר חד אודות מוצרך בו התעניינו בעבר. חשיפה רבה של מסרים שיווקיים מעוררת את המודעות, ותורמת רבות להחלטה על הרכישה.
קידום Remarketing – כיצד זה עובד?
לאחר בחירת קהלי היעד הפוטנציאליים באמצעות מערכת הניהול של Remarketing Google , נשתל קוד מיוחד אשר הותאם לקהלי היעד הנבחרים באתרך, עם כל ביקור באתר.
קוד זה ילווה את הגולש מעתה ועד למועד שיוגדר, בכל מסעותיו ברשת המדיה, יעורר מודעות פרסום ויתרום לחשיפת המותג לאורך זמן.
קידום Remarketing – כיצד עושים זאת נכון?
הגבלה של זמן
מסרים פרסומיים טורדניים אינם תורמים לתהליכי הרכישה. להפך. מומלץ להגביל את משך החשיפה של מודעת הפרסום לקהלי היעד, על מנת לעורר סקרנות ולא סלידה.
הגבלת כמות החשיפה
מומלץ שלא לחשוף את מודעת הפרסום פעמים רבות מדי, אולם גם הופעות מועטות אינן ישיגו את המטרה.
שילוב חכם וזהיר
רשת המדיה של Google רחבה וכוללת את YouTube, Gmail ועוד. שלבו את מודעות הקידום Remarketing בחכמה בכל האתרים הנבחרים.
על מנת למצות את ערוץ הפרסום הממוקד, בחרו במומחי הקידום של אינטרדיל והביאו לחשיפה גדולה יותר, וגידול במספר הפניות.