מתי משתמשים בדף נחיתה? דף נחיתה הינו דף פרסומי ממוקד המתאר את פעילות החברה: או תחום אחד בחברה או מוצר הדגל של החברה. בדפי נחיתה אנו משתמשים בקידום ממומן של האתר באמצעות גוגל. יותר קל להעביר מספר שיווקי אחד באמצעות דף נחיתה להבדיל מאתר המכיל מספר רב של מסרים שיווקיים.
מה זה מיני סייט? מושג ישראלי לאתר קטן. באינטרדיל אין חשיבות למושג מיני סייט מאחר ולקוחותינו עובדים במערכת ניהול תוכן המאפשרת להוסיף עמודי תוכן ללא מגבלה כך שהמושג "מיני סייט" לא קיים אצלנו. מעבר לכך המשמעות של התוכן בקידום אורגני הכרחי אז רצוי שהאתר יכיל תוכן המספר על החברה ולא יהיה אתר דליל בתוכן.
מה כוללת חבילת אירוח אתרים באינטרדיל?
אינטרדיל מספקת ללקוחותיה שירותי תמיכה טלפונית בשעות הפעילות המקובלות. בשלב ראשון - פתיחת האתר תחת כתובת הדומיין, תיתנן הדרכה מסודרת לעבודה בממשק הניהול של האתר. ההדרכה מבוצעת באמצעות ממשק מרוחק ו/או באמצעות הטלפון. ההדרכה אינה כרוכה בתשלום נוסף. ניתן לתאם הדרכות טלפוניות נוספות כחלק מהשירות וללא עלות נוספת.
בפעילות שוטפת של תחזוקת האתר ועידכונו על ידי מנהל האתר, חברת אינטרדיל מספקת תמיכה טלפונית בשעות הפעילות המקובלות, שירותי ניהול תוכן מלאים לאתר הכוללים:: הוספת תכנים, הוספת מוצרים, תמיכה בעיבוד תמונות לאתר, משלוח ניוזלטר, סטטיסטיקה, קידום אורגני של האתר, קידום ממומן, קידום ברשתות החברתיות ובכלל - מתן מענה לשאלות הקשורות בעולם האינטרנט ועוד....
מה זה הריקוד של גוגל – The Google Dance? אחת לתקופה גוגל עורך עדכון באינדקסים של האתרים. עדכון זה נקרא ריקוד משום שבמהלך תקופה זו מופיעות תוצאות דרוג שונות עבור אותו אתר, מכיוון שחלק ממאגרי האינדקסים של גוגל הספיקו להתעדכן ואחרים לא. במצב זה כאשר מוגשת שאילתת חיפוש היא מגיעה בכל פעם לשרת או למאגר אחר, ולפיכך הדירוג משתנה כתלות אקראית במאגר אליו הגיע הגולש. תזוזה זו נקראת על ידי המשתמשים "ריקוד גוגל".
מהו המושג אלגוריתם החיפוש של מנוע החיפוש? הנוסחה הסודית לפיה מנוע החיפוש קובע את סדר הופעת האתרים באתר החיפוש לגבי שאילתה של הגולש לכל מילת חיפוש או ביטוי ספציפית.נקבעת לפי פרמטרים רבים ומורכבים והיא הסוד הגדול ביותר של כל מנוע חיפוש.
מהו המושג וותק ואיכות ומה המשמעות שלו בקידום אתרים אורגני? וותק לגביי "דומיינים" (=שמות מתחם באינטרנט), גוגל יודע לייחס חשיבות גדולה יותר לדומיינים יציבים, בעלי וותק., אם כי זהו רק אחד הפרמטרים מתוך רבים אחרים הקובעים לגבי מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל. כמו כן, וותק נספר גם לדפי אינטרנט ולקישורים. וותק אורך יותר גורר העלאת האמינות בעיניי גוגל. גוגל יודע להעריך אתרים מושקעים- בעלי ניווט קל, קוד אשר בנוי לפי התקן ודפי אתר הנפתחים במהירות במחשב הגולש.
מהו המסר השיווקי וכיצד זה מתבטא בבניית האתר? מאחר ונקודת המוצא שלעיצוב הגראפי, לצורתו של האתר, לצבעים, חלק חשוב בהעברת המסר השיווקי לקהל הגולשים, צוות המעצבים יתכנן קונצפט גראפי בהתאם לדרישות החברה ו/או המוצר. תפקיד העיצוב הגראפי לתרגם את המסר השיווקי למראה חזותי אטרקטיבי להעברת המסר השיווקי כגון: נוחות עבודה, עלויות סבירות או יוקרתיות, קלות בתפעול וכד`.... לצוות המעצבים ב-SBS הניסיון, הידע הטכנולוגי, הרקע הגראפי, הכלים הטכנולוגיים של SBS ליצירת ובניית אתרים באינטרנט אתרים תדמיתיים בעלי אוריינטציה שיווקית.
מה ההבדל בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן? קידום אתרים אורגני - קידום אתרים בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל הנעשה באמצעות מספר רב של כללים וחוקים, שלא משנה מה מספרים לכם - התורה אינה צורה מדוייקת ומבוססת בהרבה מהמקרים על "ניסוי ותהייה". אם זאת את מרבית המידע נוכל למצוא דווקא באתר גוגל, עבודה נכונה והתמדה לאורך זמן זה שם המשחק.
קידום ממומן - הן אלו מודעות הפרסום של גוגל, המבוססות מילות מפתח והתשלום עבורן הוא פר הקלקה. מיותר לציין שקידום אורגני כרוך בתשלום (בהחלט לא קטן) וקידום ממון גם. היתרון של קידום ממון הוא במהירות התגובה, בחירת מילות מפתח ללא הגבלה ושינוי שלהן מעת לעת והצלחה בטוחה ומיידית.
בדותה: פירסום ב-Google משפיע על הדירוג שלי בתוצאות החיפוש אמת: פרסום ב- Google לא מסייע ולא פוגע בתוצאות הדירוג של האתר ב- Google.
כיצד סורק גוגל את האתר ומסווג אותו בתוך מנוע החיפוש? גוגל למעשה מבצע "סריקה" של כל האינטרנט ו-"מצלם" אותו. הדבר נעשה באופן אוטומאטי. גוגל סורק את הטקסט עצמו, את קוד המקור ואת קוד ה- Html. בנוסף, גוגל שומר לעצמו "היסטוריה" של האתר שלנו, והוא יכול להשוות באם האתר התפתח ועודכן, או שמא הוא "סטטי".
כיצד תורם עיצוב אתר להשגת קהל היעד? השגת קהל היעד לאחר בניית האתר באמצעות העיצוב האתר - ההגדרה לקהל היעד היא קריטית בתהליך תכנון העיצוב הגראפי והחזותי לאתר. אתר האינטרנט צריך לפנות לקהל היעד הרלוונטי לחברה. מאחר ואנו מחפשים את קהל היעד בעולם האינטרנט תכנון הקונצפט הגראפי של האתר והמראה החזותי שלו ייבנה בהתאם לקהל היעד מצומצם או רחב בהתאם לחברה או למוצר אותו אנו משווקים.