גם אם נוסדה בתמימות על מנת לקשר ולגבש בין קבוצות חברים, פייסבוק הבינה את הפוטנציאל העסקי הגלום בפלטפורמה, והחלה להציע אפליקציות, מסעות פרסום מתוחכמים ושלל ערוצי פרסום וקידום. כולם עומדים לרשות בעלי עסקים, ומסייעים רבות בקידומם.
שיווק וקידום בפייסבוק - כיצד זה נעשה?
ביכולתו של כל אדם לבחור בין הקמת דף פרופיל, קבוצה או דף עסקי, להעלאת תכנים, סרטונים, תמונות, מודעות ומה לא. אולם קידום עסקים אפקטיבי בפייסבוק נעשה על ידי דף עסקי, המוכר גם "דף מעריצים".
קידום בפייסבוק על ידי דף עסקי מאפשר לצרף חברים ללא הגבלה, לפרסם מודעות ממומנות והכי חשוב – להיסרק על ידי מנועי החיפוש, ולעלות ברשימת התוצאות עבור ביטויי המפתח.
על מנת למקסם את הפוטנציאל העסקי הגלום בענקית החברתית, מומלץ להקפיד על הסעיפים הבאים:
תוכן טוב
מטרת הקידום בפייסבוק מתמקדת ביצירת תכנים ויראליים, כאלו העוברים מחבר לחבר, פשוט משום שהיו מעניינים מספיק. תוכן בפייסבוק נחשב כסטאטוס מילולי, מצולם או תמונה, ובכוחו לסקרן ואף להביא לתנועה ערה לאתר במידה ומפנה אליו.
נקיטה בשפה עילגת, הומור קיצוני, תכנים ממוחזרים או גרוע מכך – שאינם מעניינים, יביאו לפעולה ההפוכה, ויגרמו לנטישת מעריצים את הדף.
הכרת עקרונות ואפשרויות הפרסום
מדי תקופה פייסבוק משכללת את אפשרויות הפרסום העומדות בפני בעלי עסקים, אשר נחשבות זולות יותר מערוצי פרסום ממומן מקבילים. יצירת מודעה ממומנת טובה, ונקיטה בפעולות פרסום נוספות המפנות לדפי נחיתה (בתוך הפלטפורמה או מחוצה לה) זוכות לאחוזי המרה מפתיעים, המתורגמים לעלייה במכירות.
הכרת "מאחורי הקלעים" לשיפור ביצועים
פרסום בפייסבוק הופך לממוקד ומדויק עם כל שנה חולפת, הודות לאפשרויות פילוח משוכללות על פי גיל, מין ותחומי עניין, תזמון ובחירת מיקום המודעה, הגדרת והגבלת תקציבי פרסום ועוד, המאפשרים שליטה ובקרה, ובעיקר מדידת החזר ההשקעה.
רוצה להגיע ללקוחות רבים יותר?
שלב את ערוץ הפרסום והקידום בפייסבוק, עם מומחי הקידום של אינטרדיל.
לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו