2.3 מיליארד גולשי אינטרנט בעולם, ארצות בהן יש יותר מנויי סלולר מאשר תושבים ומגמת עלייה של נתונים אלו עם כל שנה חולפת – קידום אתרים לחו"ל הינו צעד שיווקי הכרחי, להגדלת רכישות ומודעוּת בעולם. קידום אתרים לחו"ל ממשיך את מגמת הכפר הגלובאלי העולמי, בו הכול נגיש, קרוב ואפשרי בלחיצת כפתור. הקמת קמפיין פרסום לקידום לחו"ל דומה במהותו לזה המקומי, אולם מסגרת התקציב, כמו גם אפשרויות החשיפה הינן גדולות הרבה יותר.
על מנת למקסם את פוטנציאל החשיפה של אתרים ישראליים לשווקים הגלובאליים, יש לחדד את מטרות הקמפיין, להבין היטב את שוק היעד ולהתאים את קמפיין הקידום:
התאמת התוכן והפריסה
גם אם תכונות המוצר נותרות דומות, הרי שהעדפות קהלי היעד משתנים מנקודה לנקודה. על מנת שהתכנים יובנו בצורה מהירה וממוקדת, יש לערוך מחקרי שוק ולהדגיש את התועלות הרלוונטיות לכל קהלי יעד.
כמובן שיש לשים דגש מיוחד על ממשק משתמש ושימושיות פריסת האתר, כך שיהיה נוח וקל עד כמה שניתן.
תרגום התכנים
ולא רק לאנגלית. בישראל פועלות חברות תרגום מקצועיות, הערוכות לתרגם תכנים לכל שפה, באיכות גבוהה. יש להקפיד על בחירת הניסוח הנכון, ולשלב את מילות המפתח בחכמה.
קידום אתרים לחו"ל
החלפת קישורים, הבנת הגרסאות השונות של מנועי החיפוש, אינדוקס דפים ונקיטה בפעולות טכניות נוספות יביאו להצלחת קמפיין הקידום לחו"ל, או למפלתו. מומחי קידום האתרים של אינטרדיל מנוסים בהקמת קמפיינים מאתגרים, לקידום אתרים לחו"ל.
צרו קשר עוד היום והבינו את אפשרויות הקידום השונות בעולם.