InterDeal | The digital solution for your business
09-8870818
לייעוץ והצעת מחיר
  • בין לקוחותינו
  • בניית אתרים
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית אתר ריספונסיבי
    • בניית חנות וירטואלית
    • בניית אתרים לעסקים
    • בניית דפי נחיתה
    • בניית אתר למתנ"ס
    • ממשק ניהול תוכן
    • שירותי אירוח ותמיכה
  • קידום אתרים
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום אתרים ממומן
    • קידום מוצרים Merchant
    • קידום בפייסבוק ואינסטגרם
  • החבילות שלנו
    • להצעת מחיר ייחודית
  • נגישות אתרים
    • בניית אתרים נגישים
    • אתרים נגישים
    • הנגשת אתרים
    • הסדרי נגישות
  • בלוג
  • אודותינו
  • צור קשר
אפשר
לעזור?
איך אפשר לעזור?
הגדרות דואר אלקטרוני הגדרות דואר באייפון הגדרות דואר אנדרואיד החלפת סיסמה בתיבה קריאת דואר מרחוק סריקת וירוסים אונליין פנייה לשירות לקוחות התכתבו עם נציג
שאלות ותשובות טכנולוגיה ואבטחה הצהרת נגישות מידע מקצועי בניית אתרים דרושים
לקבלת הצעת מחירלחץ כאן
  • בין לקוחותינו
  • בניית אתרים
    • בניית אתרי תדמית
    • בניית אתר ריספונסיבי
    • בניית חנות וירטואלית
    • בניית אתרים לעסקים
    • בניית דפי נחיתה
    • בניית אתר למתנ"ס
    • ממשק ניהול תוכן
    • שירותי אירוח ותמיכה
  • קידום אתרים
    • קידום אתרים אורגני
    • קידום אתרים ממומן
    • קידום מוצרים Merchant
    • קידום בפייסבוק ואינסטגרם
  • החבילות שלנו
    • להצעת מחיר ייחודית
  • נגישות אתרים
    • בניית אתרים נגישים
    • אתרים נגישים
    • הנגשת אתרים
    • הסדרי נגישות
  • בלוג
  • אודותינו
  • צור קשר
  • שירות לקוחות
  • הגדרות דואר אלקטרוני

קידום אתרים בחו"ל

2.3 מיליארד גולשי אינטרנט בעולם, ארצות בהן יש יותר מנויי סלולר מאשר תושבים ומגמת עלייה של נתונים אלו עם כל שנה חולפת – קידום אתרים לחו"ל הינו צעד שיווקי הכרחי, להגדלת רכישות ומודעוּת בעולם. קידום אתרים לחו"ל ממשיך את מגמת הכפר הגלובאלי העולמי, בו הכול נגיש, קרוב ואפשרי בלחיצת כפתור.
הקמת קמפיין פרסום לקידום לחו"ל דומה במהותו לזה המקומי, אולם מסגרת התקציב, כמו גם אפשרויות החשיפה הינן גדולות הרבה יותר.
    

על מנת למקסם את פוטנציאל החשיפה של אתרים ישראליים לשווקים הגלובאליים, יש לחדד את מטרות הקמפיין, להבין היטב את שוק היעד ולהתאים את קמפיין הקידום:

 התאמת התוכן והפריסה

גם אם תכונות המוצר נותרות דומות, הרי שהעדפות קהלי היעד משתנים מנקודה לנקודה. על מנת שהתכנים יובנו בצורה מהירה וממוקדת, יש לערוך מחקרי שוק ולהדגיש את התועלות הרלוונטיות לכל קהלי יעד.
כמובן שיש לשים דגש מיוחד על ממשק משתמש ושימושיות פריסת האתר, כך שיהיה נוח וקל עד כמה שניתן.

 תרגום התכנים

ולא רק לאנגלית.  בישראל פועלות חברות תרגום מקצועיות, הערוכות לתרגם תכנים לכל שפה, באיכות גבוהה. יש להקפיד על בחירת הניסוח הנכון, ולשלב את מילות המפתח בחכמה.

 קידום אתרים לחו"ל

החלפת קישורים, הבנת הגרסאות השונות של מנועי החיפוש, אינדוקס דפים ונקיטה בפעולות טכניות נוספות יביאו להצלחת קמפיין הקידום לחו"ל, או למפלתו.  מומחי קידום האתרים של אינטרדיל מנוסים בהקמת קמפיינים מאתגרים, לקידום אתרים לחו"ל.

צרו קשר עוד היום והבינו את אפשרויות הקידום השונות בעולם.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר פנה אלינו

בניית אתרים
  • בניית אתרי תדמית
  • בניית חנות וירטואלית
  • בניית אתרים למתנסים
  • בניית אתרים לעסקים
קידום אתרים
  • קידום אתרים אורגני
  • ניהול קמפיינים בגוגל
  • קידום מוצרים Merchant
  • קידום בפייסבוק ואינסטגרם
נגישות אתרים
  • בניית אתרים נגישים
  • הנגשת אתרים
  • Web Accessibility
  • הסדרי נגישות
  • ADA Compliances
פרסום באינטרנט
  • פרסום ברשתות חברתיות
  • קידום בגוגל Merchants
  • צמיגים לרכב
  • צמיגים
קידום באינטרנט
  • אוטו
  • הנפקת תג נכה
  • נגישות אתרים
  • ספסלים
צרו איתנו קשר
כתובתהקדר 2 בניין אינטרו קומה 1 נתניה טלפון09-8870818 פקס09-8844743
נגיש אייקון
iso/iec 27001:2013
אינטרדילבניית אתרים לעסקיםwww.interdeal.co.il©כל הזכויות שמורותתקנון אתר
  בניית אתרים לעסקים   אינטרדיל