גולשים רבים מגלים מודעות פרסומת הקשורות לתחום העניין או למיקומם הספציפי באותו רגע. בעודם גולשים באתרים, מעיינים בדואר נכנס בתיבת ה Gmail או צופים בסרטון החדש של ריהאנה בYouTube.
ואין מדובר ביד המקרה.
מהי רשת המדיה?
מודעת פרסום לאתר, דף נחיתה או דף מוצר אינה מוגבלת לפרסום אורגני או ממומן, בדפי החיפוש בלבד.
גוגל מעמידה לרשות עסקים ובעלי אתרים את רשת המדיה – אוסף של אתרים, סרטונים ויישומי אינטרנט מגוונים אשר הצטרפו כשותפים לרשת המדיה של גוגל, ובהם ניתן לשתול מודעות פרסומת עבור המוצר.
מאחר ומרחבי הרשת הינם אינסופיים, הרי שמוצר או שרות המקודם ברשת המדיה נחשף מדי יום אלפי (בישראל) ומיליוני (בעולם) פעמים, ובכך מגדיל את סיכויי ההקלקה וההמרה.
וזה לא הכול.
מודעות הפרסום ברשת המדיה מגוונות יותר מאלו המופיעות בדפי החיפוש, וניתן לשתול בהן פורמט טקסט, סרטון, תמונה או כל אלמנט מדיה עשיר נוסף. מודעות הפרסום מותאמות אוטומטית לעולמות תוכן שונים על פי הקשר, ונצפות באופן מותאם בכל התקן נייד, אפליקציות ואתרים מותאמי סלולר. בנוסף, גוגל מעמידה לרשות המפרסם את האפשרות לבחור את קהלי היעד אליהם תיחשף המודעה, מיקומים, זמנים ביום, אתרים ספציפיים ועוד.
פרסום ברשת המדיה – כיצד זה נעשה?
מומחי הפרסום של אינטרדיל מנוסים ביצירת מסעות פרסום אפקטיביים ברשת המדיה.
החל מהגדרת שיטת הפרסום המתאימה ביותר עבור הלקוח, דרך ניסוח המודעות ויצירת מודעות תמונה או מדיה עשירה, ועד להגשת דוחות ביצועים המציגים את כמות החשיפות, אפקט ההקלקה, פילוח גולשים ומעקב מתמשך אחר תוצאות.