מדוע תוכן שיווקי לאתר חשוב כל כך?
להבדיל מגלישה באתרי חדשות או פורטלים העוסקים בבידור, גולש הניגש לאתר עסקי, מצפה לקבל מענה על שאלה אחת ויחידה – "מה יש כאן בשבילי":
"האם הגעתי למקום הנכון? האם כדאי לי להישאר בסביבה? האם האתר ובעליו אמינים, ומהו התהליך אותו עלי לעבור, על מנת להשיג את מבוקשי."
בעוד רוב בעלי האתרים מתארים את תכונות המוצר או השרות, הרי שאתרים המתמקדים בגולש ומציפים בפניו שפע של תועלות ויתרונות ממוקדים - האם אלו שזוכים בתשומת ליבו, ואף מניעים אותו לפעולה כגון התקשרות, שהייה ממושכת יותר וגם רכישה.
תוכן שיווקי לאתר – כיצד עושים זאת נכון?
כידוע, על כל מונח חיפוש מתחרים מאות ואף אלפי אתרים, המבקשים ללכוד את תשומת ליבו החמקמקה של הגולש.
על מנת למקסם את מטרות האתר בהיבט התוכן השיווקי, יש להבין מספר עקרונות אודות דפוסי הקריאה והכתיבה לרשת:
"אני ממהר. תעניין אותי"
הוא משימתי, סורק וחסר סבלנות – זהו הגולש שלך.
מה גם שקריאה ממסך מורכבת יותר עבור הגולש, הרי שדפוס הקריאה האינטרנטי מאופיין בקריאה מהירה וחסרת מיקוד.
מילת המפתח היא – נוחות.
מומלץ להקל עד כמה שניתן על הגולש המרפרף, ולהגיש לו תוכן שיווקי עתיר תועלות ברורות, בשפה ברורה ובגובה העיניים.
עכבישים ברשת
לא רק גולשים בשר ודם מטיילים ברשת.
תוכן שיווקי לאתר נועד להשביע גם את מנועי החיפוש, אשר מבקשים לספק ללקוחותיהם – הגולשים, מידע רלוונטי ואמין ככל הניתן.
מומלץ לשלב כתיבת SEO בתוכן השיווקי, וזאת לאחר מחקר מילות מפתח.
עשה ולא תעשה בכתיבת תוכן שיווקי לאתר
עקרונות הכתיבה של תוכן שיווקי לאתר כוללים את ההמלצות הבאות, בין היתר:

כותרות ראשיות מושכות– עוצרות את הגולש הרלוונטי, מסננות את אלו שאינם

כותרות ביניים – חותכות את הטקסט לפסקאות קלות לעיכול

פסקאות מרווחות – מאווררות את הטקסט ומקלות על הקריאה

קריאה לפעולה – הנחיה או ציווי מפורש, המניע את הגולש לפעולה באופן בולט ומובן
מעוניינים באתר איכותי? צרו קשר עוד היום עם מומחי התוכן השיווקי של אינטרדיל, והגישו לגולש תוכן שיווקי מועיל ואפקטיבי
פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר