למילים יש כוח. ביכולתן לגרום לגולש להמשיך לקרוא ואף לבצע את הפעולה הרצויה. וביכולתן להבריח את הגולש הרחק, מבלי לרצות לחזור. תוכן שיווקי לאתר נועד להשביע גם את מנועי החיפוש, אשר מבקשים לספק ללקוחותיהם – הגולשים, מידע רלוונטי ואמין ככל הניתן.
גולשים רבים מגלים מודעות פרסומת הקשורות לתחום העניין או למיקומם הספציפי באותו רגע. בעודם גולשים באתרים, מעיינים בדואר נכנס בתיבת ה Gmail או צופים בסרטון החדש של ריהאנה בYouTube.
לא רק סרטוני חתלתולים - מדי יום נרשמות ב YouTube למעלה ממיליארד צפיות של גולשים המבקשים לצרוך מידע, להאזין למוסיקה ולהתבדר משפע של סרטוני תוכן מעולים.
ערוץ YouTube הינו מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם הפועל תחת גוגל, ומציע פלטפורמה מרתקת ואפקטיבית לפרסום, שיווק והעלאת מודעות למותג. עסקים רבים מנצלים את הפלטפורמה להעלאת תכני תדמית מצולמים, המערבים מומחי צילום, תסריטאים ואנשי מקצוע נוספים.
בשונה מקמפיין פרסומי על שלטי דרכים או במדיה המשודרת, קמפיין פרסומי באינטרנט מאפשר לכל אחד, בכל תקציב, להגדיל חשיפה ולהגביר פניות רלוונטיות. קמפיין פרסומי כולל תוכנית עסקית ושיווקית מוסדרת והיררכית, באמצעותה ניתן להגיע לביצועים מפתיעים, להגדיל חשיפה ולהמיר אחוזים ניכרים מן המבקרים ללקוחות פעילים.
2.3 מיליארד גולשי אינטרנט בעולם, ארצות בהן יש יותר מנויי סלולר מאשר תושבים ומגמת עלייה של נתונים אלו עם כל שנה חולפת – קידום אתרים לחו"ל הינו צעד שיווקי הכרחי, להגדלת רכישות ומודעוּת בעולם. קידום אתרים לחו"ל ממשיך את מגמת הכפר הגלובאלי העולמי, בו הכול נגיש, קרוב ואפשרי בלחיצת כפתור. הקמת קמפיין פרסום לקידום לחו"ל דומה במהותו לזה המקומי, אולם מסגרת התקציב, כמו גם אפשרויות החשיפה הינן גדולות הרבה יותר.